Центр обслуговування Єдиної державної електронної бази з питань освіти є навчально-адміністративним підрозділом Одеського національного морського університету.
- Склад Центру:
- Начальник Центру - Павлова Наталія Леонідівна тел.: (048) 732-22-25, вн. тел.: 3-59, ел. пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
- Заступник начальника (провідний фахівець) - Колдунова Ксенія Василівна, тел. (048) 732-22-25; тел.внутр. 3-59, ел.пошта : Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
- Фахівець 1 категорії - Каленюк Єлеонора Петрівна тел.:(048)-732-22-25, вн.тел.:5-19 ел.пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
- Старший інспектор - Рітченко Галина Миколаївна тел.:(048)-732-22-25, вн.тел.:7-08 ел.пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
- Основними завданнями і напрямками діяльності Центру є:
- відображення та контроль проведення щорічної вступної кампанії на навчання до університету;
- реєстрації та супровід повного циклу освіти студента (від зарахування до випуску);
- введення інформації щодо науково-педагогічного складу та працівників університету;
- формування актуальної бази ліцензій, сертифікатів про акредитацію напрямів (спеціальностей)
- формування статистичних звітів університету
- забезпечення студентів студентськими квитками, а випускників - документами про вищу освіту;
- забезпечення довідковою інформацією стосовно кваліфікаційних рівнів, спеціальностей, напрямів, навчальних закладів, зареєстрованих в Єдиній базі.
- Обов’язки Центру полягають в забезпеченні:
- якості послуг, що надаються;
- повного задоволення споживачів і зацікавлених сторін;
- постійного поліпшення процесу замовлення та створення інформації, що відтворюється в документах про вищу освіту, видачі та обліку документів про вищу освіту в ЄДЕБО;
- ефективності використання ресурсів;
- достатнього рівня кваліфікації співробітників Центру;
- чіткого розподілу відповідальності і повноважень співробітників;
- сумливого виконання вимог зовнішніх і внутрішніх нормативних документів;
- розуміння політики університету в галузі якості кожним співробітником Центру;
- виключення ризиків, пов’язаних з наданням будь-яких послуг;
- забезпечення підтримки і постійного удосконалення роботи працівників структурних підрозділів університету.