27 ЛИСТОПАДА 2022 РОКУ
відповідальною за наукову роботу кафедри
цивільного і трудового права
к.ю.н., доцентом О.М. Борщевською
був проведений
Майстер-клас з
Методики написання наукової роботи

для студентів 3 курсу спеціальності 081 «ПРАВО»

Майстер-клас з методики написання наукової роботи відбувся за погодженням зі студентами у вихідний день, оскільки через ворожі обстріли інфраструктури країни відбуваються щоденні перебої зі світлом та інтернетом. Студенти зацікавлені в наданні їм методичної інформації для покращення їх рівня щодо наукової роботи тому запропонували провести такий майстер-клас навіть у неділю, оскільки розуміють, що після перемоги України нашу державу повинні відновлювати висококласні фахівці, зокрема й фахівці-правники, які вміло можуть використовувати наукові важелі для досягнення найкращих результатів у будуванні правової держави. Майстер клас був побудований за блоками

В першому блоці студенти були ознайомлені з видами наукових доробків, таких як, огляд, наукові тези, наукова стаття, науковий звіт тощо.

У другому блоці визначилися зі стилями викладення наукового матеріалу. Згадали минулий майстер-клас з академічної доброчесності і в формі дискусії визначилися яким чином можна на законних підставах аналізувати та досліджувати матеріал інших вчених для власних наукових напрацювань з дотриманням етичних норм цитування.

У третьому блоці студентам було представлено приблизну структуру наукової статті та на прикладі власної статті доцента О.М. Борщевської структуровано поступово розглянуто механізм написання статті від назви, визначеної проблематики, поставлених цілей та завдань до висновків, які повинні бути валідними та корелювати з викладеним в логічній послідовності матеріалом основної частини статті.

Особливу увагу О.М. Борщевська приділила оформленню літератури згідно до вимог ДСТУ 8302:2015 «Інформація та документація. Бібліографічне посилання. Загальні положення та правила складання» з урахуванням правок (код УКНД 01.140.40), а також зазначила, що деякі закордонні видання, зокрема включені до наукометричних баз Scopus та Web of sciences використовують інші стилі оформлення літератури, зокрема APA-style.

Студенти були зацікавлені наданою інформацією, оскільки дійсно оцінили важливість знати та вміло користуватися інструментарієм написання наукових досліджень, які розвивають в період навчання світогляд здобувача вищої освіти, а в період самостійної роботи є запорукою розвитку наукової правової думки країни, на якій буде базуватися успішна практична діяльність випускників та швидкий розвиток України.

Наверх